شماره پشتیبانی

021-22755235 | 09121650064

کلیدی‌ترین ویژگی‌های ساعت رولکس یاخ مستر

ساعت رولکس یاخ مستر

کلیدی‌ترین ویژگی‌های ساعت رولکس یاخ مستر

ساعت‌ها با توجه به اینکه ابزاری برای نمایش زمان هستند به یکی از کاربردی‌ترین اکسسوری ها تبدیل‌ شده‌اند ضمن اینکه، جلوه و زیبایی خاصی به همراه دارند و می‌توانند به استایل افراد رنگ و بوی تازه‌ای ببخشند. برند رولکس یکی از تولیدکننده‌های معتبر انواع ساعت است که مدل‌های مختلفی را با امکانات و ویژگی‌های متفاوت ارائه داده است.

ساعت رولکس یاخ مستر، یکی از محصولات تولید شده توسط برند رولکس است که در این مقاله به‌طور مفصل به آن می‌پردازیم و کلیدی‌ترین ویژگی‌هایی که این ساعت را از دیگر نمونه‌های موجود در بازار متفاوت کرده است را بیان می‌کنیم.

معرفی ساعت رولکس یاخ مستر

ساعت رولکس یاخ مستر (Rolex Yacht Master) اولین بار در سال 1992 میلادی در بازار ارائه شد. این ساعت با توجه به طراحی منحصربه‌فرد، کیفیت ساخت و دقت بالایی که دارد در میان افراد علاقه‌مند به ورزش و ساعت‌های لوکس جایگاه ویژه‌ای دارد. این ساعت به‌عنوان ساعتی ورزشی و ترکیبی طراحی‌شده است و ویژگی‌هایش ترکیبی از ویژگی‌های ساعت غواصی و تایمر قایقرانی هست.

طراحی و امکانات این ساعت به‌مرور زمان تکامل پیدا کرد و قاب، صفحه‌نمایش و بند ساعت در نمونه‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار عرضه شد. علاقه‌مندان به خرید ساعت رولکس یاخ مستر، یکی از نقاط قوت این ساعت را ارتقاء مدل و ارائه نسخه‌های جدید آن در بازار می‌دانند.

ویژگی های ساعت رولکس یاخ مستر

بدون شک محصولات پرطرفدار و محبوب که شهرت جهانی نیز دارند از ویژگی‌های خاصی برخوردارند و همین ویژگی‌ها باعث شده است افراد زیادی را به خود جذب کنند. با بررسی آمار خرید ساعت رولکس یاخ مستر به‌سادگی می‌توان از میزان محبوبیت آن مطلع شد.

قاب و صفحه نمایش ساعت

ساعت رولکس یاخ مستر طراحی بسیار ویژه‌ای دارد، قاب این ساعت در برابر ضربه، خط و خش و فشار آب مقاومت بسیار مطلوبی دارد به‌طوری‌که می‌تواند فشار آب تا عمق 100 متر را به‌راحتی تحمل کند و این ویژگی آن را بسیار شاخص کرده است.

ساعت رولکس یاخ مستر دارای صفحه‌نمایش بزرگ است و به همین دلیل خواندن زمان راحت است و جنس صفحه‌ نمایش باکیفیت و ضد خش است و در هر زاویه‌ای می‌توان به‌راحتی زمان را از روی آن مشاهده کرد که این ویژگی به محبوبیت آن افزوده است.

بند ساعت متنوع

یکی دیگر از دلایل اینکه افراد ترغیب به خرید ساعت رولکس یاخ مستر می‌شوند این است که  بندهای متنوعی دارد و به‌راحتی می‌توانند آن را با استایل خود ست کنند و مطابق با سلیقه‌شان اقدام به خرید کنند. بند ساعت‌ها معمولاً از جنس طلا، استیل ضدزنگ یا بند کجوال مقاوم در برابر آب و محیط دریایی هست.

مکانیسم خودکار ساعت

این ساعت رولکس دارای مکانیسم خودکار بسیار دقیق هست و می‌تواند به مدت 70 ساعت ذخیره انرژی داشته باشد. ضمن اینکه خاصیت ضد مغناطیسی دارد که تضمین‌کننده عملکرد بالای ساعت است به همین دلیل خرید ساعت رولکس یاخ مستر تصمیمی به‌جا خواهد بود و دغدغه‌ای بایت کیفیت و خرابی آن نخواهید داشت.

ساعت رولکس در مقابل آب و ضربه مقاوم است

ساعت رولکس یاخ مستر

از دیگر دلایل محبوبیت ساعت رولکس یاخ مستر استحکام و مقاومتی است که در برابر شرایط سخت جوی و همچنین در برابر آب دارد، به همین دلیل در فعالیت‌های آبی مانند شنا و قایقرانی از آن استفاده می‌شود و هیچ‌گونه جای نگرانی بابت خراب شدن ساعت در اثر تماس با آب وجود ندارد.

این یکی از ویژگی‌های بسیار شاخص است که افراد را به سمت ساعت رولکس یاخ مستر سوق می‌دهد خصوصاً افراد ورزشکار و افرادی که در آب فعالیت‌های ورزشی مانند شنا یا غواصی دارند.

قیمت ساعت رولکس یاخ مستر

قیمت ساعت رولکس یاخ مستر با توجه به کیفیت، قابلیت‌ها و طراحی منحصربه‌فرد در عین زیبایی و جذابیت زیاد، مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است و به همین دلیل افراد لوکس پسند، تمایل به خرید ساعت رولکس یاخ مستر دارند و ساعتی درخور زیباپسندان و ورزشکاران هست.

برجستگی های روی ساعت

علاوه بر امکانات و اقتصادی بودن قیمت ساعت رولکس یاخ مستر که موجب محبوبیت آن شده است، وجود برجستگی‌های روی ساعت باعث شده است در هر شرایط روشنایی بتوان زمان را مشاهده کرد و تشخیص داد که همین ویژگی موجب شده است توجه افراد زیادی به آن جلب شود چراکه به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد و زمان را از دست نداد.

قابلیت نمایش دو زمان مستقل

ساعت رولکس یاخ مستر امکان نمایش دو زمان محلی و مقصد را دارد و به مسافران این امکان را می‌دهد تا به زمان محلی و زمان مقصد خود آگاه باشند و هماهنگ با آن سفر کنند.

ساعت رولکس یاخ مستر اصل چه کاربردهایی دارد؟

ساعت رولکس یاخ مستر با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، برای فعالیت‌های دریایی مانند غواصی و قایقرانی مناسب است و به‌خوبی تا عمق 100 متری قابل‌استفاده است گرچه در نسخه‌های جدیدتر امکان دارد این ارتفاع بیش‌تر هم باشد.

ساعت رولکس یاخ مستر استایلی ورزشی دارند و به همین دلیل مناسب افراد ورزشکار  یا افرادی که به دنبال استایل ورزشی هستند هست. علاوه بر این، برای استفاده روزمره و همچنین در محیط کار مناسب‌اند و به‌راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

با توجه به اینکه ساعت رولکس یاخ مستر می‌تواند به‌طور مستقل دو زمان را نمایش دهد، برای مسافران بین‌المللی گزینه بسیار خوبی است و با خرید این ساعت انتخابی ایدئال خواهند داشت.

طراحی خاص و جذاب ساعت موجب داشتن استایلی خاص می‌شود و به همین دلیل به شیک پوشان و افرادی که به دنبال متفاوت به نظر رسیدن هستند توصیه می‌شود. اگر شما جزء این دسته هستید، ساعت رولکس یاخ مستر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مشخصات ساعت رولکس یاخ مستر اصل

ساعت رولکس یاخ مستر

ساعت رولکس یاخ مستر اصل، دارای طراحی دقیق با اجزای بدون نقص است و پیچ و مهره آن کاملاً صحیح و ظریف طراحی شده‌اند. بر روی بسته‌بندی یا قاب ساعت، شماره سریال حک شده است که نشان از اصل بودن ساعت است. بنابراین هنگام خرید ساعت به شماره سریال دقت داشته باشید.

بر روی تاریخ نمایش داده شده توسط این ساعت، مهر رولکس به‌طور واضح و دقیق وجود دارد و باید تاریخ با تنظیم خودکار ساعت تغییر کند. از این ویژگی می‌توانید به‌عنوان راهی برای تشخیص ساعت اصل استفاده کنید.

این ساعت دارای گارانتی است و باید برای اطمینان از اصل بودن آن، گارانتی رسمی رولکس را از فروشنده دریافت کنید. برای اطمینان بیش‌تر، مدل ساعت را در سایت‌های رسمی رولکس جستجو کنید تا با جزییات ساعت آشنایی بیش‌تری پیدا کنید و هنگام خرید بتوانید تفاوت‌ها را تشخیص دهید.

قیمت ساعت رولکس یاخ مستر با نمونه‌های موجود در سایت‌های رسمی ساعت رولکس تفاوت زیادی ندارد و در همان محدوده قیمت است. اگر ساعت ارائه شده به شما قیمت کمتری نسبت به نمونه‌های موجود در سایت‌های رسمی داشته باشد، باید با دقت بیش‌تری اقدام به خرید کنید.

مجموعه ساعت فرید؛ نمایندگی ساعت رولکس

اگر برای خرید ساعت به نمایندگی‌های فروش معتبر مراجعه کنید دیگر نگرانی بابت تقلبی بودن آن نخواهید داست و خیالتان از کیفیت و قیمت ساعت رولکس یاخ مستر راحت خواهد بود چراکه احتمال تقلبی بودن ساعت وجود دارد خصوصاً با توجه به محبوبیتی که این برند در بازار دارد، ارائه نمونه‌های تقلبی آن اصلاً دور از انتظار نیست.

مجموعه ساعت فرید یک نمایندگی‌های معتبر ساعت رولکس هست که محصولاتی اصل و باکیفیت ارائه می‌دهد. ضمن اینکه این مجموعه، مرکز خریدوفروش ساعت رولکس دست‌دوم و کارکرده نیز هست و با خرید از آن دغدغه‌ای بابت قیمت کالا و کیفیت آن نخواهید داشت. جهت دریافت قیمت و خرید این ساعت بااین مجموعه می‌توانید تماس حاصل کنید.

اشتراک گذاری

دیگر مقالات

سبد خرید