شماره پشتیبانی

021-22755235 | 09121650064

6 ویژگی شاخص در ساعت رولکس اویستر پرپچوال+تاریخچه

ساعت رولکس اویستر پرپچوال

6 ویژگی شاخص در ساعت رولکس اویستر پرپچوال+تاریخچه

ساعت‌ها از المان‌های بسیار تاثیرگذار و جذاب در استایل افراد هستند که در صنعت مد و فشن موردتوجه زیادی قرارگرفته‌اند و موجب زیبایی بیش‌تر استایل می‌شود. به کمک ساعت‌ها می‌توانید امضای شخصی خودتان در استایلتان را پیدا کنید و منحصربه‌فرد باشید.

ساعت رولکس اویستر پرپچوال، از آن دسته محصولاتی است که بسیار چشمگیر و زیبا هست و محبوبیت ویژه‌ای دارد. دز این مقاله ویژگی‌های این ساعت را موردبررسی قرار می‌دهیم و نکات لازم جهت تشخیص ساعت اصل از تقلبی این برند را نیز بیان می‌کنیم تا بتوانید خریدی عالی داشته باشید.

تاریخچه ساعت رولکس اویستر پرپچوال

دانستن تاریخچه برند محصولات برای طرفداران آن‌ها از جذابیت زیادی برخوردار هست و به آن‌ها کمک می‌کند تصویری از قدمت آن محصول در ذهن داشته باشند.

در مورد ساعت رولکس اویستر پرپچوال نیز چنین است و خوب است بدانید که مهندسان شرکت رولکس در سال 1933 میلادی تصمیم گرفتند تا عملکرد ساعت‌های مچی را تقویت کنند و ازاین‌رو اقدام به طراحی و تولید موتورهای پرپچوال نمودند و در محصول جدید این برند به نام ساعت رولکس اویستر پرپچوال استفاده نمودند و این محصول پا به عرصه بازار نهاد و توانست به کالایی پرطرفدار تبدیل شود.

ساعت رولکس اویستر پرپچوال چه ویژگیهایی دارد؟

ساعت رولکس اویستر پرپچوال

ساعت رولکس اویستر پرپچوال (Rolex Oyster Perpetual)، ازجمله ساعت‌های معروف برند رولکس است که زیبایی و سادگی آن باعث شده است که برای استفاده روزمره مناسب باشند طرفداران زیادی داشته باشد. این ساعت را می‌توان در رده ساعت‌های کلاسیک لوکس برشمارد که دارای سه عقربه می‌باشد.

یکی از نقاط قوت این ساعت‌ها این است که قاب فولادی دارند و همین موجب استحکام و مقاومت زیاد آن‌ها شده است ضمن اینکه بدنه آن‌ها ضد آب است و به همین دلیل نام اویستر را بر آن نهاده‌اند و علاوه بر مقاومت در برابر آب، در برابر گردوغبار نیز مقاوم هستند و به‌خوبی در این زمینه امتحان خود را پس داده‌اند.

ضد آب و گردوغبار بودن ویژگی بسیار مهمی برای ساعت‌ها هست که باعث افزایش کیفیت و کارکرد موتور و همچنین عمر آن‌ها می‌شود که رولکس این نگرانی را برای هواداران خود مرتفع کرده است.

موتور درون ساعت رولکس اویستر پرپچوال از نوع خودکار هست و علت اینکه در نام این ساعت‌ها از کلمه پرپچوال استفاده‌شده است همین می‌باشد چراکه کلمه Perpetual به معنی بی‌پایان بودن هست و اشاره به این موضوع دارد که ساعت رولکس اویستر پرپچوال به‌صورت خودکار بدون احتیاج به منبع انرژی کار می‌کند.

این ساعت برای کار کردن به حرکت مچ دست احتیاج دارد و همین امر باعث می‌شود که در اثر بستن ساعت رو مچ، به‌صورت خودکار و منظم به کار کردن ادامه دهد و متوقف نشود.

مکانیسم هوشمند موتور خودکار این ساعت، دارای وزنه هلالی شکل نوسان‌ساز است که بر اثر حرکت مچ روی محور خود می‌چرخد و فنر اصلی موتور را تحت‌فشار قرار می‌دهد و منبع انرژی لازم برای ساعت را ایجاد می‌کند.

این مکانیسم موجب شهرت ساعت رولکس اویستر پرپچوال شده است. موتورهای خود کوک، دارای گواهی ارزشمند کورنوگراف از موسسه رسمی آزمایش کرنومترهای سوئیس را دارند و دال بر عملکرد مطلوب، دقت و اطمینان بالا، قابلیت خود کوک بالا و همچنین تعمیر و نگهداری راحت آن‌ها هست.

قاب میانی ساعت، از مواد ارزشمندی مانند پلاتین، طلای 18 عیار یا فولاد مستحکم ساخته‌شده است که در مدل‌ها متفاوت ساعت از آن استفاده می‌شود و قیمت ساعت رولکس اویستر پرپچوال نیز تحت تأثیر این قاب گران‌بها نیز هست.

خبر خوب برای افرادی که قصد خرید ساعت رولکس اویستر پرپچوال را دارند این‌که، این ساعت‌ها دارای صفحه‌هایی با رنگ‌های متفاوت هستند و به‌راحتی می‌توانید رنگ را با استایل یا سلیقه‌تان ست کنید و به زیبایی خود بیفزایید. بند این ساعت‌ها فلزی (استیل)است که این ویژگی نیز به محبوبیت آن‌ها افزوده است.

لازم به ذکر است که قیمت ساعت رولکس اویستر پرپچوال با توجه به امکانات و کیفیت بالایی که دارد، مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است و با خرید آن، دغدغه‌ای بابت خراب شدن و از کارافتادن موتور آن نخواهید داشت و سالها می‌توانید از آن بهره ببرید.

چه عواملی بر قیمت ساعت رولکس اویستر پرپچوال تاثیرگذار هست؟

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساعت رولکس اویستر پرپچوال، اندازه صفحه ساعت است که در نمونه‌های مختلفی مانند 28 میلی‌متری، 31 میلی‌متری، 34 میلی‌متری، 36 میلی‌متری و 41 میلی‌متری طراحی و تولید می‌شوند و صفحات بزرگ‌تر قیمت بیش‌تری خواهند داشت. همان‌طور که در قسمت قبل شرح داده‌شده، جنس قاب میانی ساعت نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است.

راههای تشخیص ساعت رولکس اویستر پرپچوال اصل

ساعت رولکس اویستر پرپچوال

اگر قصد خرید ساعت رولکس اویستر پرپچوال را دارید، باید بدانید که ساعت‌های برند رولکس با توجه به شهرت و محبوبیتی که دارند، نمونه‌های تقلبی آن در بازار زیاد به چشم می‌خورد به همین دلیل باید موقع خرید، باید توجه کامل داشته باشید که بتوانید محصول اصل را از تقلبی تشخیص بدهید.

یکی از راه‌های تشخیص ساعت رولکس اویستر پرپچوال اصل از تقلبی، از طریق حرکت عقربه‌های ساعت است. در ساعت‌های تقلبی در حین حرکت عقربه‌ها صدای تق‌تق به گوش می‌خورد درحالی‌که در ساعت‌های اصل این برند، عقربه‌های در حین حرکت هیچ‌گونه صدایی ندارند و کافی است ساعت را نزدیک گوشتان بیاورید و به‌دقت گوش بدهید. درصورتی‌که صدایی از آن نشنیدید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محصول اصل است.

راه دیگر برای تشخیص ساعت رولکس اویستر پرپچوال اصل، وزن آن است به این صورت که ساعت‌های اصل با توجه به اینکه در ساختشان از فلزات باکیفیت استفاده‌شده است، وزن بیش‌تری در مقایسه با نمونه‌های تقلبی دارند و همین ویژگی می‌تواند یکی از راه‌های آسان در تشخیص کالای تقلبی هنگام خرید ساعت رولکس اویستر پرپچوال باشد.

مورد دیگر، ظرافت و دقت در طراحی و ساخت ساعت است که با داشتن دقت زیاد به‌خوبی می‌توانید آن را تشخیص بدهید. ساعت  رولکس اویستر پرپچوال اصل، ظرافت زیادی دارد و پیچ کوک کننده آن نیز بسیار ظریف و هنری است و بر روی آن شیارهای ظریفی وجود دارد.

علاوه بر این، یک نشانه بارز دیگر که با استفاده از آن دیگر می‌توانید خیالتان از اصل بودن ساعت راحت باشد این است که لنز روی صفحه ساعت رولکس اویستر پرپچوال اصل، درواقع یک عدسی است که تاریخ را بزرگنمایی می‌کند.

درحالی‌که در نمونه‌های تقلبی، به دلیل دشواری ساخت چنین عدسی، توانایی بزرگنمایی تاریخ وجود ندارد ازاین‌رو به‌راحتی می‌توانید ساعت اصل را تشخیص بدهید ضمن اینکه قیمت ساعت رولکس اویستر پرپچوال تقلبی، کمتر از نمونه‌های اصل است و اگر هنگام خرید حواستان به این موارد باشد، دیگر نگرانی از تشخیص اشتباه نخواهید داشت.

خرید ساعت رولکس اویستر پرپچوال اصل

داشتن استایلی منحصربه‌فرد و زیبا ارزش این را دارد که برای آن هزینه کنید و ساعتی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن شهرت زیاد، زیبایی و طراحی خیره‌کننده‌ای دارد و امضای شخصی استایل شما خواهد شد.

لازم به ذکر است که قیمت ساعت رولکس اویستر پرپچوال با توجه به تمام ویژگی‌هایی که در مورد این ساعت بیان شد، صرفه اقتصادی دارد و می‌توانید آن را به عزیزان خود نیز هدیه دهید و برای همیشه آن را در ذهنشان حک کنید.

برای اینکه از اصل بودن محصول خیالتان راحت باشد، جهت خرید به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید خرید رضایت‌بخش داشته باشید. مجموعه ساعت فرید یکی از نمایندگی‌های معتبر و باتجربه ساعت رولکس است که در بازار اعتبار بسیار زیادی دارد ضمن اینکه این مجموعه، مرکز خرید و فروش ساعت رولکس دست‌دوم و کارکرده نیز هست و با خرید از آن خیالتان بابت کیفیت،اصل بودن کالا و همچنین قیمت مناسب کالا راحت خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیگر مقالات

سبد خرید