شماره پشتیبانی

021-22755235 | 09121650064

7 ویژگی ساعت رولکس ایرکینگ؛ افسانه‌ای و جذاب

ساعت رولکس ایرکینگ

7 ویژگی ساعت رولکس ایرکینگ؛ افسانه‌ای و جذاب

ساعت‌ها نه‌تنها وسیله‌ای برای نمایش زمان هستند بلکه در استایل افراد نقش بسیاری ایفا می‌کنند و به جذابیت آن می‌افزایند. ساعت‌ها در طرح و رنگ‌های مختلفی وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های مختص خود را داشته و سبک و شیوه‌ای خاص به استایل افراد می‌بخشد.

ساعت رولکس ایرکینگ، یکی از انواع محصولات فاخر و معروف برند رولکس است که از ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد برخوردار هست. در ادامه این مقاله به‌طور کامل این ساعت را موردبررسی قرار می‌دهیم و ویژگی‌های آن را شرح می‌دهیم.

تاریخچه ساعت رولکس ایرکینگ

ساعت رولکس در سال 1905 میلادی توسط هانز ویلسدورف و آلفرد دیویس جان گرفت و به‌طور مداوم با گذشت زمان با خلاقیت و نوآوری، رنگ و بوی تازه‌ای گرفته است و مدل ایرکینگ طراحی‌شده است. این مدل ساعت، همانند دیگر مدل‌ها طراحی فوق‌العاده و عملکردی بی‌نقص دارد.

افرادی که قصد خرید ساعت رولکس ایرکینگ را دارند، جالب است بدانند که این ساعت اولین بار در سال 1945 میلادی در بازار معرفی شد و در ابتدا برای خلبانان طراحی‌شده بود اما به‌تدریج استفاده از آن برای افرادی که خلبان نبودند نیز رایج شد.

ساعت رولکس ایرکینگ و ویژگی های آن

ساعت رولکس ایرکینگ

در این بخش از مقاله به علت معروفیت و محبوبیت ساعت رولکس ایرکینگ می‌پردازیم و مهم‌ترین ویژگی‌های آن را بیان می‌کنیم.

ساعت رولکس ایرکینگ طراحی بسیار منحصربه‌فرد دارد و در کنار سایر ویژگی‌هایی که دارد ازنظر طراحی یک شاخص معتبر به شمار می‌آید و شهرت جهانی دارد. طراحی این ساعت ساده و کلاسیک است و قطر صفحه‌اش 40 میلی‌متر و زمینه آن سفید یا مشکی هست. شاخصه‌های ساعت ساده و عقربه‌هایی باریک دارد.

 ساعت رولکس ایرکینگ در عین سادگی بسیار شیک است و قابلیت نمایش تاریخ را دارد که بسیار آن را کاربردی کرده است. عقربه فسفری رنگ آن حالت شب نما دارد که جلوه ساعت را صدچندان می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های محصول این است که ضد آب هست و بند آن از جنس استیل ضدزنگ می‌باشد. جهت خرید ساعت رولکس ایرکینگ، لازم است بدانید که موتور ساعت خودکار است و توانایی و دقت بسیار بالایی دارد که این ویژگی باعث محبوبیت آن شده است.

این ساعت ضد مغناطیس است که ویژگی بسیار مهمی به شما می‌آید زیرا به عملکرد صحیح و بدون عیب ساعت کمک زیادی می‌کند و مانع از بروز اختلال در کارکرد ساعت می‌شود. ضمن اینکه ضد مغناطیس بودن ساعت باعث مقاوم‌تر بودن در برابر ضربه و آسیب‌های مکانیکی می‌شود.

مورد دیگری که لازم است به آن اشاره داشته باشیم این است که قیمت ساعت رولکس ایرکینگ با توجه به عملکرد بی‌نقص و طراحی شیک و ساده، مناسب است و از خرید آن رضایت کامل را خواهید داشت.

قیمت ساعت رولکس ایرکینگ به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ساعت رولکس ایرکینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زمان خرید باید به آن‌ها دقت داشت. اگر در دسته افراد هوادار این برند هستید و هدفتان خرید ساعت رولکس ایرکینگ است، باید بدانید که قیمت آن بستگی به مدل ساعت و نسخه آن دارد چراکه این مدل‌هایی مانند کلاسیک و گلدن در بازار ارائه می‌شود که هرکدام با توجه به ویژگی هاشان قیمت متفاوتی دارند.

علاوه بر این، برخی از نسخه‌های ساعت رولکس ایرکینگ خاص و محدودتر است و درنتیجه قیمت بیش‌تری نیز دارند. مدل‌های مختلف این ساعت، ویژگی‌های متفاوتی ازنظر صفحه‌نمایش دارند که قیمت آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین، نرخ دلار و شرایط بازار نیز از دیگر مواردی است که باید در تعیین قیمت ساعت رولکس ایرکینگ در نظر داشته باشیم.

مورد دیگر که در قیمت ساعت تأثیر دارد، اصل یا تقلبی بودن آن است، محصول اصل با توجه به امکانات و قابلیت‌ها و همچنین عملکردی که دارد، گران‌تر از نمونه‌های کپی یا تقلبی است.

راههای تشخیص ساعت رولکس ایرکینگ اصل

ساعت رولکس ایرکینگ

برای داشتن خریدی ایده آل و انتخاب ساعت رولکس ایرکینگ اصل، چند راهکار مهم خدمتتان ارائه می‌دهیم که رعایت کردن آن‌ها، کمک زیادی به شما می‌کند. قبل از خرید ساعت رولکس ایرکینگ حتماً از طریق وب‌سایت‌های رسمی این محصول اطلاعات کافی در مورد ساعت را کسب کنید تا به‌طور کامل از مشخصات فیزیکی و ویژگی‌های مدل موردنظر خود مطلع شوید.

هنگام خرید به کیفیت ساخت، نمایشگر تاریخ، قاب و شیشه ساعت، سر قفل و سر سوزن، عقربه‌ها و نمایشگر، نورپردازی شبانه و نمادها و لوگوی ساعت دقت کافی داشته باشید، بررسی چنین جزئیاتی به شما در تشخیص اصالت کالا کمک بسیار زیادی می‌کند. یکی از راه‌های دیگر برای تشخیص اصل بودن ساعت رولکس ایرکینگ، مشاهده شماره سریال ساعت است که می‌توانید برای تشخیص تقلبی یا اصل بودن ساعت از آن کمک بگیرید.

گواهینامه اصالت کالا تأییدی بر اصل بودن ساعت است و ساعت رولکس ایرکینگ اصل، به همراه این گواهینامه ارائه می‌شود، فقط کافی است از صحت گواهینامه اصالت کالا اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که از نمایندگی رسمی رولکس ارائه شده است. راه دیگر، بررسی کیفیت و مرغوبیت مواد به‌کاررفته در ساخت ساعت و عقربه‌ها هست که تا میزان زیادی کیفیت و ظرافت در ساخت را به‌طور چشمی می‌توان تشخیص داد.

حتماً هنگام خرید ساعت رولکس ایرکینگ به مکانیسم حرکت عقربه‌ها دقت داشته باشید. ساعت اصل، مکانیسم حرکتش دقیق و بدون صدا هست و ازنظر کیفیت شیشه نیز، بدون خش و یکدست است.

ساعت رولکس ایرکینگ اصل را از کجا بخریم؟

با داشتن یک ساعت لوکس، می‌توانید منحصربه‌فرد و زیبا جلوه کنید و استایلی متفاوت برای خودتان رقم بزنید. ساعت در دسته اکسسوری های پرطرفدار است که افراد در برخوردهای اجتماعی به آن اهمیت زیادی می‌دهند و اگر کیفیت بالایی داشته باشد، به جذابیت هر چه بیش‌تر آن‌ها کمک زیادی می‌کند. ضمن اینکه انتخاب طرح و مدل ساعت، به‌نوعی نمایانگر سلیقه و ذوق صاحب آن نیز هست به همین دلیل لازم است که در انتخاب آن توجه کافی را داشته باشید.

ساعت‌های برند رولکس در دسته چنین محصولاتی هستند که در عین زیبایی، سادگی و لوکس بودن از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است و مرغوب بودن آن کاملاً مشهود و قابل‌لمس است.

این برند مدل‌های مختلفی را در بازار عرضه کرده است که ایرکینگ یکی از آن‌ها هست و طرفداران خاص خودش را دارد. اما مسئله این است که چنین محصولات معروفی معمولاً نمونه‌های تقلبی زیادی دارند و هنگام خرید باید دقت کافی را داشت تا محصول تقلبی را بتوان از اصل تشخیص داد. در غیر این صورت، کالایی مشابه با ساعت اصل خریداری می‌کنید که کیفیت و مرغوبیت نمونه‌ی اصلی را ندارد اما مبلغ زیادی بابت آن پرداخت کرده‌اید.

به همین دلیل اینکه ساعت را از کجا بخرید بسیار دارای اهمیت است و نباید بدون تحقیق و شناخت کافی این کار را انجام دهید. درصورتی‌که برای خرید نمایندگی‌های معتبر فروش این برند را انتخاب کنید، می‌توانید خیالتان بابت محصول اصل و بدون نقص راحت باشد و از خریدتان رضایت کافی را داشته باشید.

ساعت رولکس ایرکینگ محصولی لوکس و زیبا هست که هم برای استفاده روزانه مورداستفاده قرار می‌گیرد و هم برای استفاده در مهمانی‌های مجلل و رسمی و می‌توانید آن را به عزیزانتان نیز هدیه بدهید. در این صورت هدیه‌ای لوکس و به‌یادماندنی خواهد بود که به استایلشان نیز رنگ و بوی دیگری می‌دهد.

پیشنهاد ما برای خرید، مجموعه ساعت فرید است که یکی از نمایندگی‌های معتبر و باتجربه ساعت رولکس می‌باشد و در بازار اعتبار زیادی دارد ضمن اینکه این مجموعه، مرکز خرید و فروش ساعت رولکس دست‌دوم و کارکرده نیز هست و دغدغه‌ای بابت اصالت کالا و کیفیت آن نخواهید داشت چراکه محصولاتش بسیار باکیفیت هستند و قیمت مناسبی نسبت به نمونه‌های مشابه موجود در بازار دارد.

اشتراک گذاری

دیگر مقالات

سبد خرید