شماره پشتیبانی

021-22755235 | 09121650064

صفر تا 100 ساعت رولکس جی ام تی مستر+مشخصات آن

ساعت رولکس جی ام تی مستر

صفر تا 100 ساعت رولکس جی ام تی مستر+مشخصات آن

در دنیای امروز ساعت‌ها ابزاری مهم و کاربردی به شمار می‌آیند که برای نمایش زمان مورداستفاده قرار می‌گیرند و علاوه بر این، به‌عنوان اکسسوری برای زیبایی بیش‌تر در استایل افراد موردتوجه قرارگرفته‌اند. برندهای مختلفی در این زمینه اقدام به تولید محصولات متنوع کرده‌اند.

برند رولکس در این میان از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است و یکی از پیشروان در صنعت ساعت‌سازی است. ساعت رولکس جی ام تی مستر، یکی از مدل‌های پرطرفدار این برند است که جذابیت زیادی دارد و با توجه به امکاناتی که دارد بسیار موردتوجه قرار گرفته است. در ادامه مقاله مشخصه‌های آن را بیان می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید ساعت موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید.

تاریخچه ساعت رولکس جی ام تی مستر

ساعت رولکس جی ام تی مستر (Rolex GMT Master) برای اولین بار در سال 1954 میلادی به‌صورت رسمی معرفی شد و یک ساعت پیشرفته بود که با توجه به قابلیت نمایش دو زمان، برای مسافرت بین‌المللی مورداستفاده قرار می‌گرفت و خلبانان بین‌المللی از آن استفاده می‌کردند. به‌مرور باگذشت زمان و با توجه به جذابیت‌ها و امکاناتی که این ساعت داشت، افراد شیفته آن شدند و به او وجود حرفه‌ای بودن ساعت برای هدیه دادن و استفاده روزانه نیز از آن بهره گرفتند.

ساعت رولکس جی ام تی مستر چه مشخصه هایی دارد؟

ساعت رولکس جی ام تی مستر

برای علاقه‌مندان به خرید ساعت رولکس جی ام تی مستر دانستن مشخصه‌های این ساعت بسیار جذاب است و کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشند.

قابلیت نمایش دو زمان به‌طور هم‌زمان از بارزترین ویژگی‌های ساعت رولکس جی ام تی مستر است که به افراد و مسافران این امکان را می‌دهد در منطقه جغرافیایی جدید که قرار می‌گیرند بتوانند هم‌زمان از ساعت در آن منطقه و منطقه جغرافیایی اولیه خود اطلاع داشته باشند. این ویژگی یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین امکاناتی است که یک ساعت می‌تواند داشته باشد و نظر عده زیادی را به خود جلب کرده است.

خرید ساعت رولکس جی ام تی مستر گزینه بسیار مناسبی است زیرا در برابر ضربه بسیار مقاوم است و همین ویژگی باعث می‌شود نگرانی شما از آسیب‌پذیر بودن ساعت از بین برود. ضمن اینکه این ساعت ضد آب است که این ویژگی نیز از اهمیت زیادی برای ساعت‌ها برخوردار است. در ساخت ساعت رولکس جی ام تی مستر از مواد بسیار باکیفیت و مقاوم استفاده‌شده است و همین باعث شده ساعت از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

ساعت رولکس جی ام تی مستر قابلیت تنظیم تاریخ و ساعت به‌صورت مستقل را دارد و همچنین این قابلیت را دارد که تاریخ و ساعت دوم را نیز به‌صورت مستقل تنظیم کرد. طراحی زیبا و ظریف ساعت یکی دیگر از مشخصه‌های این ساعت کلاسیک و فاخر است که چشم‌ها را به خود جذب می‌کند.

قیمت ساعت رولکس جی ام تی مستر با در نظر گرفتن امکانات و کیفیت ساخت ساعت، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. بدنه و قاب ساعت استیل ضدزنگ است و همین ویژگی باعث مقاومت و استحکام ساعت گردیده است.

شیشه ضد خش ساعت، نشان از کیفیت بالای این برند دارد و نگرانی شما را از بابت آسیب دیدن شیشه ساعت در هنگام استفاده از ساعت کم می‌کند. زه چرخشی ساعت رولکس جی ام تی مستر از دیگر مشخصه‌های جذاب آن است که زیبایی و جلوه ساعت را چند برابر کرده است. با خرید ساعت رولکس جی ام تی مستر، می‌توانید سلیقه خود را به نمایش بگذارید و منحصربه‌فرد بدرخشید.

چه عواملی بر قیمت ساعت رولکس جی ام تی مستر تأثیر گذارند؟

هنگام خرید  هر محصولی، قیمت یکی از عوامل مهم است که باید به آن توجه کافی داشت. قیمت ساعت رولکس جی ام تی مستر بستگی به قابلیت‌ها و امکانات سری‌های مختلف این مدل دارد. برخی از سری‌ها خاص‌تر هستند و امکانات بیش‌تری دارند و طبیعی است که قیمتشان گران‌تر باشد.

جنس مواد استفاده‌شده در ساخت ساعت مانند طلا، پلاتین، سرامیک یا استیل ضدزنگ نیز در تعیین قیمت ساعت رولکس جی ام تی مستر نقش مهمی دارد. اگر ساعت از جنس فلزات گران‌بها باشد، قیمت بیش‌تری خواهد داشت و فاخرتر خواهد بود. قدمت ساعت رولکس جی ام تی مستر عامل دیگری است که قیمت آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ساعت‌های قدیمی به دلیل قدمتی که دارند، ارزشمندتر هستند و قیمتشان بیش‌تر است.

یکی از عوامل مهم در قیمت ساعت، میزان محبوبیت و تقاضا است به این معنی که به میزانی که ساعت محبوبیت پیدا کند و حتی توسط سلبریتی ها استفاده شود، قیمت آن افزایش می‌یابد. ساعت رولکس جی ام تی مستر در نمونه‌های دست‌دوم نیز در بازار ارائه می‌شوند که قیمت پایین‌تری نسبت به ساعت‌های نو دارند.

راههای تشخیص ساعت رولکس جی ام تی مستر اصل

ساعت رولکس جی ام تی مستر

دغدغه اصلی هوادارن ساعت رولکس جی ام تی مستر تشخیص کالای اصل از تقلبی آن هست. یک راه آسان برای تشخیص توجه به قیمت ساعت رولکس جی ام تی مستر هست چراکه نمونه‌های تقلبی معمولاً اختلاف قیمتی زیادی با ساعت اصل دارند و ارزان‌تر هستند.

درحالی‌که ساعت‌های اصل از نظر قیمت در یک رده هستند و اختلاف قیمت چندانی با یکدیگر ندارند. بنابراین اگر به فروشگاهی مراجعه کردید که قیمت ساعت ارائه‌شده ارزان‌تر از قیمت‌های رایج در بازار بود، لازم است به سایر مشخصه‌های ساعت دقت بیش‌تری داشته باشید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

ظرافت در ساخت و طراحی ساعت، یکی از دیگر راه‌های آسان تشخیص ساعت اصل از تقلبی است. ساعت رولکس جی ام تی مستر اصل، بسیار ظریف است و طراحی بی‌نقصی دارد، بنابراین توجه به شکل ظاهری و ظرافت در ساخت به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصول تقلبی را از اصل تشخیص دهید.

البته این راهکار نیازمند این است که شما از قبل در مورد این ساعت تحقیق کنید و از سایت‌های رسمی برند رولکس، مشخصه‌های ظاهری و طراحی ساعت را به ذهن بسپارید و همچنین از قیمت آن مطلع باشید.

نحوه حرکت عقربه‌های کی از ویژگی‌هایی است که در تشخیص کیفیت و اصالت همه ساعت‌ها می‌توانید از آن کمک بگیرید چون عقربه‌های ساعت‌های اصل و با کیفیت، بسیار نرم و بدون صدا حرکت می‌کنند و از دقت بالایی برخوردار هستند درحالی‌که در نمونه‌های تقلبی چنین نیست و علاوه بر صدای حرکت عقربه، اختلال در حرکت آن‌ها نیز به چشم می‌خورد. راه دیگر برای خرید ساعت رولکس جی ام تی مستر اصل، توجه به شماره سریال ساعت است.

شماره سریال از طرف برند تولیدکننده ساعت بر روی بدنه ساعت‌های اصل با دقت بالایی حک می‌شود و امکان کپی‌برداری از آن بسیار سخت است. ازاین‌رو، با بررسی کردن شماره سریال حک شده بر روی بدنه ساعت، به‌راحتی می‌توانید ساعت اصل را از تقلبی تشخیص بدهید.

ضمن اینکه توجه به وزن ساعت نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد زیرا ساعت‌های اصل و با کیفیت از مواد باکیفیت‌تری در ساختشان استفاده می‌شود و به همین دلیل وزن بیش‌تری نسبت به نمونه‌های تقلبی خواهند داشت.

خرید ساعت رولکس جی ام تی مستر از نمایندگی ها

جهت خرید ساعت رولکس جی ام تی مستر برای اطمینان از کیفیت واصل بودن کالا به نمایندگی‌های معتبر محصول مراجعه کنید. مجموعه ساعت فرید یکی از نمایندگی‌های معتبر ساعت رولکس هست که در بازار اعتبار شهرت و اعتبار زیادی دارد.

ضمن اینکه این مجموعه، مرکز خریدوفروش ساعت رولکس دست‌دوم و کارکرده نیز هست و با خرید از آن با توجه اینکه محصولاتی با کیفیت ارائه می‌دهد، دغدغه‌ای بابت اصالت کالا و کیفیت آن نخواهید داشت.

 علاوه بر این، ساعت‌های ارائه‌شده در این مجموعه ضمن برخورداری از کیفیت بالا، قیمتشان در مقایسه با نمونه‌های موجود در بازار مناسب‌تر است. به همین دلیل خیالتان بابت قیمت ساعت رولکس جی ام تی مستر نیز راحت خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیگر مقالات

سبد خرید